Henri Greder startte eind jaren '60 officieel met het tunen van Opels in Frankrijk en het spreekt vanzelf dat de GT dan ook de revue passeerde. Daar waar CONRERO en STEINMETZ het circuit en de de bergrennen opzochten koos GREDER echter voor zijn specialiteit : de rally. Naast de GT wordt er in die periode ook met de Kadett, Ascona en Commodore gereden. Voor de 24 uur van Le Mans opteerde het team voor een ander GM produkt namelijk de Corvette. Alle wagens hadden een matzwarte motorkap (later werd deze rood) en op de flanken stond de Franse driekleur. Als piloot heeft " Titi" Greder zoals hij ook wel genoemd wordt weinig goede resultaten gereden met de GT.
Het was vooral Marie-Claude Beaumont die de GT naar overwinningen reed en telkens de 'Coupes des dames' won. In 1970 en 1971 werd zij kampioene van Frankrijk mede dankzij de GT. In 1970 was zij zelfs derde algemeen in het Frans rallykampioenschap net achter Andruet en Ragnotti. Deze laatste was de andere piloot van Greder Racing Team. Hoewel hij hoofdzakelijk de andere Opelprodukten bestuurde reed hij ook enkele malen met een GT. n 1972 o.a met het polyester prototype gebouwd door SBARRO tijdens 'Rallye Lyon-Charbonnières' en in datzelfde jaar met een door Steinmetz geprepareerde GT tijdens de '1000 km van de Nürburgring' waar hij samen met Werner Christmann zijn klasse won.